Zachtaardige nieuwkomer/ondernemer, gevlucht voor onrecht en geweld zoekt maatje voor allerlei!

Mijn vraag

Goedendag! 

Een "maatje/buddy" is zeer welkom!

 Zelf decennia werkzaam en enorm geinvesteerd als pedagogisch zorgprofessional voor meerdere doelgroepen, zwaar intensief werk, zowel als werknemer als ondernemer MVO, als werknemer en vrijwilliger. Ook wat horeca en juridisch/beleidswerk  ernaast. 

 Altijd enorme inzet naar anderen, milieu/dieren voor socialere veiligere gezonde samenleving, veel gezinnen/medisch specialisten en andere burgers ondersteund en begeleid. Wegens teveel onrecht- vergelijk Toeslagenaffaire- en zwaar intensief zorgspecialisme burn-outs opgelopen en investeer nu veel in zelfzorg.  Een 'maatje' zou fijn zijn; ken bijna niemand/geen gelijkgestemden en wil graag deelnemen ad samenleving nadat ik gestrand ben in Leeuwarden zodat ik me kan blijven inzetten voor mooiere, socialere, veiligere, schonere samenleving. Dus de balans kan stuk beter waarin een maatje erg welkom is. Rechtvaardigheid en normen en waarden staan bij mij hoog in het vaandel!

Soort dubbele functie dus! Dat zou een mooie balans zijn!

 Als hoogbegaafde en empaat met veel interesses is daar weinig besef en begrip voor en stuit daarmee vaak op drempels. Aanpassen en enorm geven/investeren/kennis delen heb ik reeds teveel gedaan, wil meer mezelf proberen te zijn; mijn identiteit beter terugvinden en beschermen, meer grenzen aangeven. 

 Juridische ondersteuning ook zeer welkom.

Graag positieve betrouwbare reacties en bij voorbaat hartelijk dank!

Bijzonderheden

  • Empaat integer beschaafd zeer zorgzaam lief warm  intellectueel normen en waarden kritisch milieuvriendelijk niet woke. Authentiek eigen verantwoordelijk zorgen voor elkaar
  • Geen verslavingen noch stoornissen, geloof zeer in gezonde voeding ter voorkoming van ziekten. 
  • Veel interesses! Politiek, sauna, muziek, sporten. Kunst en cultuur.
  • Beperkt budget. Deel altijd veel, geloof zeer in de circulaire duurzame samenleving, 
  • Door uitputting en veel repressies kom ik slecht voor mezelf op. Juridische of wat dan ook voor ondersteuning zeer welkom!


Reageren op deze vraag

Reageren